Így működik a Trónok harca világa! – Ezért várjuk az új évadot!

A Trónok harca rajongói már tűkön ülnek. Tehát nagyjából mindenki tűkön ül. Rengeteg sorozatnak van hatalmas rajongótábora, követői, akik hétről hétre izgulnak kedvenc főhőseikért és szurkolnak, hogy bukjon el a rossz, ám George R.R. Martin világa más. Talán kicsit pátoszos, de azért egy picit mindenki érzi, hogy ez a széria emel egy szintet az átlagos sorozatfüggésen. Nagyrészt nem nézőkről, hanem fanatikusokról beszélhetünk, hiszen valószínűleg a cselekményszál fondorlatos szövevényessége és a meglepetésszerű, meghökkentő esemény per epizód arány igen magas mutatója miatt keveseket hagy hidegen a karakterek élettere.

Pont ezért dübörög most a sorozat körül minden. Az új évad a nyakunkon, már alig kell egy párat aludni, hogy ismét beengedjen magába a világ, és ha egy kicsit körülnézünk magunk körül, láthatjuk, hogy ez nem várakozás, hanem inkább epekedés. Biztos vagyok benne, hogy számtalan néző naptárban ikszeli a napokat és azt is gyanítom sokunknak van is ilyen ismerőse. Április 24 tehát a jeles nap, de aligha kell ezt szájba rágni.

Ez a fajta őrült rajongás pedig a leggazdagabb táptalaj szinte bármilyen marketingtevékenységet végző csapat, cég, egyed számára. Elég csak a közelmúltra visszaemlékezni, mikor a Star Wars őrület kerítette hatalmába a bolygó lakosságát. Szinte nem volt olyan termék, amit ne fénykarddal próbáltak volna meg eladni, hiába volt az bármilyen indokolatlan is.


Természetesen ilyenkor mindig vannak, sőt kialakulnak, vagy kiéleződnek az ellentábort képviselők is. Akit eddig hidegen hagyott az ügy, az ilyenkor hevesen hangoztatni kezdi, hogy őt aztán tényleg nagyon nem érdekli és nem érti mire fel ez a nagy parasztvakítás. Aki pedig esetleg nem szerette a rajongás tárgyát, az meg aztán végképp az ördögtől valónak bélyegzi, legyen az akármi is. Azonban pont EZ a lényeg. Ha a közömbösség eltűnik onnan a reklámérték veszi át a szerepet.
Azt hittem ma elmarad a közhely, de naiv voltam. 🙂  A mai nap margójára véssük fel: A negatív reklám is reklám!
Nincs kivétel. A Star Warsnál működött, a Trónok harcánál működik és gondoljunk csak bármelyik Marvel filmre az eljövendő 3-4 évből, működni fog.
Az Avatar megvan? Persze, hogy megvan. Tegye fel a kezét, aki ismer olyat, aki ájuldozva jött ki a moziból, hogy ő ennél szebbet ebben az életben már tuti nem fog látni és aztán még megnézte kétszer. Most tegye fel a kezét, aki ismer olyat, aki percekig ócsárolta a filmet és siratta az érte kiadott pénzt felváltva. Most pedig mindenki tegye le a kezét. Ez a lényeg. A képlet befejezéséig már csak egy info hiányzik: az Avatar volt minden idők legnagyobb bevételt hozó filmje. Na, megvan az Avatar? 🙂

Nos, tehát már látjuk, hogy mindegy, hogy valami nagyon rossz, vagy nagyon jó, ha érdekli az embereket, ha foglalkoznak vele, ha tudják miről van szó egy cím hallatán, már szinte nyert ügyünk van. Persze, ami a reklámokat illeti. Ha szeretnénk egy kellemes estét, ne az Álom.net-et rakjuk be, csak azért mert hallottunk már embereket róla beszélni 😉
Ezt a jelenséget használták ki a ScrollDoll-nál. Fogtak néhány világmárkát (meg pár nem annyira világmárkát) és tökéletes reklámokat faragtak a sorozat berkein belül. Természetesen nem valós kampányokról van szó. Illetve annyiban nem valósak, hogy nem azok a cégek voltak a megrendelők, viszont mivel most itt mi is megosztjuk, és nem vagyunk ezzel egyedül nyilván ez remek passzív platform. Na igen, nem áruljuk el, hogy mi imádjuk, vagy utáljuk a Trónok harcát, de mint láthatjátok, nem vagyunk közömbösek 🙂

Air Asia légitársaság. Akinek van szárnya az tud repülni. De az is akinek nincs.

gotb1

Talán a sorozatnak leginkább testhezálló szolgáltatás. Életbiztosítás. Leginkább a váratlan eseményekre való tekintettel, amiből ugye van bőven.

gotb2

 

Biztonságos csomagküldés. A nagy távolság nem akadály.

gotb3

 

Az állatvédő egyesület felszólít, hogy ne tartsuk láncon állatainkat, azok ugyanis a szabadba valóak.
Logoban szereplő nyúl vagy a sorozatban szereplő sárkány? Mindegy, nincs kivétel.

gotb4

 

A Nikon pedig a boldog pillanatok megörökítéséért száll ringbe. Ilyenből is van bőven az első 5 évad folyamán

gotb5

 

Párkeresés. Nos, igencsak kényes téma. Ki, kivel, mikor, hol…. A shaadi.com azoknak szeretne segíteni, akik nem olyan szerencsések, mint a képen látható fiatalok

gotb7

 

Itt pedig azt hiszem kommentár híján is működik a dolog… Gondolom ezt hazai berkekben Tesco logoval és “A legkisebb is számít!” felirattal is el tudnánk képzelni… De azért mégis így az igazi 😉

gotb6

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2016-március-18


Tárhely Bérlés Social Babysitting BM Média