Nem fogod elhinni mit csinál Tom Hardy az őt ért negatív kritikákkal

Kritikák voltak, vannak és lesznek is. Ismét lőjük el még itt az elején a közhelyeket: Csak az hibázik, aki dolgozik. Tehát ha valamibe belefogunk, legyen az weblapkészítés, webshop nyitás, cégalapítás vagy bármi amihez csak kedvünk szottyan egyenes úton vezet ahhoz, hogy kritizálni, bírálni fognak. Nyilván ez marketing szempontból meglehetősen jót jelent, hiszen ha véleményt fejtenek ki rólunk, az egyben azt is jelenti, hogy tudnak a létezésünkről. Ugyebár rossz reklám nincsen (közhely nr 2). Természetesen ennek az egésznek van egy befelé irányuló aspektusa is, hiszen minden kritikával, ami szeretett gyermekünkként dédelgetett vállalkozásunkat éri személyesen is meg kell birkóznunk, kiváltképp ha az egy negatív véleménynyilvánítás. Ez egy olyan téma, amit mindenkinek magának kell megtanulnia kezelnie, helyreraknia és esetlegesen tanulnia belőle. Segítségül hívhatjuk ez esetben a pszichológiát és még sok más támaszt találhatunk, de ami esetünkben fontosabb: hogy építsünk profitot a minket ért bírálatokból?

Nehéz? Hát nem könnyű. Nyilván ha egy mezei embernek azt mondod, hogy azt mondták, hogy amit csinál az rossz, akkor abba ő ha megkínozzák sem fog tudni belelátni bármilyen előnyt vagy pozitívumot. De mivel te most ezt olvasod, máris bizonyítottad, hogy nem vagy mezei ember 😉 Nyilván azért vagy itt, hogy megoldást találj, fejlődj és meglásd a kiutat. Nos, talán egy kicsit most el kell keserítenünk, ugyanis nincs egy kőbe vésett, jól bevált recept erre a kérdésre. Nincs általános igazság, nincs aranyszabály. Te vagy és az ötleteid. Minden vád, kritika különböző, így annak megfelelően kell és lehet a saját szolgálatodba állítani. Ebben a cikkben sajnos arra nem tudunk rávilágítani, hogy hogyan oldd meg ezt a problémát, azonban szeretnénk felnyitni a szemed azt illetően, hogy hogyan kell gondolkodnod, ahhoz, hogy meg tudd oldani a problémát. A munka oroszlánrészét tehát kb 2 perc múlva, mikor a cikkel végzel már elvégezted. Innentől már csak ki kell fundálni a fineszes megfejtést, de e tekintetben egy cseppet sem féltünk, hiszen pontosan tudjuk, hogy akik idelátogatnak, azok a kreatívabb, talpraesettebb fajtából valók.

Ami pedig a gondolkodást illeti: röviden úgy írnánk le a képletet(tudjuk, hogy az előbb írtuk hogy nincs képlet), hogy  fogadd be+kezeld helyén+fontold meg+használd ki
A fogadd be részét bízunk benne, hogy nem nagyon kell elmagyaráznunk. A véleményeket, amiket rólunk alkotnak mindig érdemes nyomon követni, hiszen abból épülhetünk, szépülhetünk akár pozitív, akár negatív.
Kezeld helyén. Erről már volt szó az előbb. Igyekezz ne személyes sértésnek venni, hiszen nyilván aki cégedet bírálja nem ismer téged és nem személyedben akar megsérteni, ha meg így van, na az a kivétel ami erősíti a szabály, azzal ugyanis soha ne foglalkozz. Arra érdemes azonban odafigyelni, hogy ez a pont nem csak a negatív attitűdökre vonatkozik. A magasztaló kommentárokat épp úgy helyén kell kezelnünk. Ne gondoljuk, hogy tökéletes amit alkottunk, csak azért mert jött egy komment a legújabb FB postunk alá, vagy esetleg adja ég még lájkolták is a videót amit kiraktunk. Örüljünk neki, építsünk belőle magabiztosságunkat, de ne lássunk bele többet, mint ami.
Fontold meg jól amit írnak, mondanak, küldenek, hiszen meglehet, hogy igazuk van és ha hiszed ha nem néha még az is előfordul, hogy valaki építő szándékkal nyilatkozik arról, amit adtál neki. Ha lehet tanulj belőle(közhely nr már megszámolni sem tudom) és ne szégyelld meglépni azt a változtatást amire mások hívták fel a figyelmed.
…és itt jön a lényeg, a kulcs, az elásott kutya, a vízbeugrott majom. Ha igazán profi vagy és tényleg szeretnéd a magad szolgálatába állítani azt is amit mezei embernek lehetetlen, akkor meglátod a rést és még a negatív kritikát is felhasználod hírneved, márkád építésére. De, hogy ne mindig csak a levegőbe beszéljünk mutatunk egy meglehetősen markáns példát.

Tom Hardy megvan? Tom Hardy. A Mad Max világsikere után most kétszeresen kapjuk meg az ügyeletes keményfiú adagunkat.
A nemrég megjelent Legenda c. filmben ugyanis a felkapott színész két karaktert is eljátszik. A filmről most legyen elég ennyi, nem akarjuk lelőni az élményt annak, aki még nem látta. No meg nem is filmes cég a Creative Agent 🙂 Viszont ami előtt kalapunk emeljük, az a film marketingcsapata. A mozi alapvetően jó. Mármint a szaklapok szerint. A Mirror Online és a Sunday Express is 5 csillaggal jutalmazta, míg a többek között a Sky Movies, a Heat és a Total Film is 4 csillagot adott. Természetesen ezek remek eredmények, nem szokás titkolni őket, te se tedd. Azonban neked, aki ugyebár nem mezei ember melegen ajánljuk, hogy nézd meg közelebbről azt a plakátot. Elsőre ugyanis azon kívül, hogy Tom Hardy kétszer is rajta van annyi jön le, hogy “azta mindenit, mennyi csillag…ez tuti jó film, hol a legközelebbi mozi?…és a pénztárcám?”
Nade ott középen. Igen, ott. Kitalálod a  The Guardian hány csillagot adott a filmre? Bizony, egy elég becsmérlő 2-essel jutalmazták a készítőket. Itt azonban a marketingesek kibújtak barlangjukból és tenyerüket dörzsölve úgy helyezték el a plakáton azt a mindösszesen két csillagot, hogy minden emberfiának elsőre úgy tűnik, biztosan csak a Tom Hardyk fejei takarják ki a többit. Hát nem. Az bizony két csillag.
Na így használd fel a negatív véleményeket. Egy kis pimaszság, egy kis rafináltság és annál is több kreativitás.
legendposter

Nos, ahogy már mondtuk, reméljük most a cikk végére sikerült felnyitunk a szemed és rávilágítani arra, hogy bizony mindent fel tudsz használni, akkor is ha eredetileg nem arra volt hivatott, hogy téged építsen. A többi már rajtad áll 😉
Ha támad valami remek ötleted, hogy borsot törj a téged bírálók orra alá ne habozz írni nekünk. Pimaszak vagyunk, rafináltak, grafikában is tudunk neked segíteni a kreativitásról meg nem is mondunk semmit… nézd meg a nevünk 🙂 :
Creative Agent

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2015-október-30


Tárhely Bérlés Social Babysitting BM Média