Így működik a Trónok harca világa! – Ezért várjuk az új évadot!

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2016-március-18

A Trónok harca rajongói már tűkön ülnek. Tehát nagyjából mindenki tűkön ül. Rengeteg sorozatnak van hatalmas rajongótábora, követői, akik hétről hétre izgulnak kedvenc főhőseikért és szurkolnak, hogy bukjon el a rossz, ám George R.R. Martin világa más. Talán kicsit pátoszos, de azért egy picit mindenki érzi, hogy ez a széria emel egy szintet az átlagos […]

Mint már oly sokszor említettük, egy jó és szórakoztató reklám egyik alapköve az interaktivitás. Nem feltétele, de ha okosan ki van találva önmagában is képes elképesztő sikerfaktort generálni. Nyilván ez az emberek társasági lényének kiaknázásán alapul. Szeretjük egymással megosztani az élményeinket, így ha valamibe bevonnak minket, ami még a tetejébe nem is egészen hétköznapi, azt […]

HA MEGNÉZED EZEKET, MÁSHOGY FOGOD LÁTNI A REKLÁMVILÁGOT! – 3. RÉSZ

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2015-november-30

Hát ez is eljött. Elérkeztünk minisorozatunk záróakkordjához, a 3. részhez. Eddig rengeteg találékony, megnyerő és nem utolsó sorban szórakoztató reklámötlettel gazdagítottunk titeket, melyekből reméljük sikerült egy kicsit tanulni, ihletet nyerni, ellesni vagy legalább jól szórakozni rajtuk. Még egy utolsó adagot azért rátok zúdítunk, hiszen jóból sosem árt a sok. E heti közhely, pipa! 🙂 Továbbra […]

Ha megnézed ezeket máshogy fogod látni a reklámvilágot! – 2. rész

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2015-november-16

Nos, múlt héten már letudtuk az 1. részt, melyben szórakoztató és egyben rendhagyó reklámokat mutattunk nektek. Van még a tarsolyunkban abból a kategóriából amit meglátva mindig csak annyi jön ki belőlünk: “Ez miért nem nekem jutott eszembe??” Ne irigykedj, felesleges 🙂 Inkább hagyd, hogy kényeztessék a kreatív énedet és próbálj meg esetleg ihletet meríteni, elcsípni belőlük. […]

Ha megnézed ezeket máshogy fogod látni a reklámvilágot! – 1. rész

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2015-november-9

Szokásunkhoz híven indítsunk most is egy közhellyel: a marketing legfontosabb eleme a kreativitás! A második közhelyünk pedig legyen az, hogy: “azért közhely,  mert igaz.” 🙂 Tagadni nincs mit, reklám és reklám között rengeteg különbség lehet, azonban nem mindegy, hogy a minőségét vagy a hatékonyságát vizsgáljuk. Ha eladja a terméket, akkor kétség sem férhet hozzá, hogy […]

Nem fogod elhinni mit csinál Tom Hardy az őt ért negatív kritikákkal

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2015-október-30

Kritikák voltak, vannak és lesznek is. Ismét lőjük el még itt az elején a közhelyeket: Csak az hibázik, aki dolgozik. Tehát ha valamibe belefogunk, legyen az weblapkészítés, webshop nyitás, cégalapítás vagy bármi amihez csak kedvünk szottyan egyenes úton vezet ahhoz, hogy kritizálni, bírálni fognak. Nyilván ez marketing szempontból meglehetősen jót jelent, hiszen ha véleményt fejtenek […]

Mintha Messi Ronaldo mezben focizna az udvaron…

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2015-október-22

“Tartsd közel a barátaid, de még közelebb az ellenségeid” – tartja a mondás. Ennél nagyobb közhelyként nem nagyon lehet bevezetni cikket, ám tegye fel a kezét aki tud jobbat, ha a konkurenciáról van szó. (vagy inkább írja be kommentbe) A konkurens cégekre az emberek gyakran mint magára az ördögre gondolnak, sok családi asztalnál egyenesen tabuként […]

Creative Agent

Megmutatjuk mi kéne neked nagyon, ha tudnál róla…és azt is mi nem

Szerző: Mándi Ferenc | Módosítva: 2015-október-16

A héten megírtuk neked mik is azok az UI és UX dolgok… Nyilván nem érdekelt a cikk, ha olyasféle weboldalt szeretnél magadénak tudni ami szép, tetszetős, sőt a barátaid még a ‘menő’ kifejezésig is elmennek. Mondjuk eladni, reklámozni, hasznot és előnyt kovácsolni nem fogsz tudni vele, de ez ugyebár neked nem számít. Nos ha nem […]

Mi a fene az a UI és minek nekem UX?

Szerző: Lévai Norbert | Módosítva: 2015-október-12

Öntsünk tiszta vizet a pohárba, ha már van weboldalad vagy ha még nincs akkor is szükséged lesz egy olyan emberre, aki átlátja és meg tudja tervezni úgy a felhasználói felületed, hogy azt a legnagyobb könnyedséggel tudja használni az 5 éves kisgyerektől a 80 éves nagymamáig bárki. Ehhez fontos tisztázni a két fogalom jelentését. A UI […]

Tárhely Bérlés Social Babysitting BM Média